מקלחונים בהתאמה אישית

אם הווילון לא מפסיק להידבק אליכם בזמן שאתם מתקלחים, אם נמאס לכם לנקות את הווילון במקלחת למרות שהוא גם ככה נרטב ומסתבן כל הזמן ואם נמאס לכם לגרוף את המים אחרי שאתם מסיימים זו בעיה שלכם. הייתם כבר מזמן צריכים לעבור למקלחון שיספק לכם מקלחת הרבה יותר נעימה ונקייה. מקלחונים בהתאמה אישית הם הפתרון הכי טוב שיכול להיות.

מדוע כדאי לבחור מקלחונים בהתאמה אישית?

באופן כללי, אפשר לומר שהיום רוב הציבור בישראל כבר נטש את הרעיון של וילון למקלחת ועבר למקלחון בגלל סיבות רבות כשבראש ובראשונה הוא מאפשר מקלחת יותר נקייה. המים לא יוצאים מהמקלחון וכך אדי המים נשארים בו ויוצרים אווירה נעימה מאוד גם אחרי המקלחת, והוא מאפשר תחושת פרטיות מוגברת. מקלחון בהתאמה אישית יהיה בחירה טובה יותר כי הוא יתאים בדיוק למה שאתם רוצים ולא תצטרכו להגיע לפשרות עם עצמכם, לא בגודל שלו ולא בעיצוב.

איך בוחרים מקלחון התאמה אישית?

השלב החשוב ביותר הוא להבין איזה מקלחון אתם רוצים ולכן חשוב לבחון את כל האפשרויות שיש מכמה חברות. יש מקלחונים מעוצבים שעשויים מזכוכית בעובי משתנה, יש כאלו שעשויים מפיברגלס ויש כאלו שמשלבים בנייה יותר פרטנית כמו דקים או חיפויי אבן. חשוב באותו מועד גם לבחון את המחירים השונים כדי להתחיל לגבש מה התקציב שעומד לרשותכם וכך תדעו מה נראה לכם כדאי ובמה אתם לא מעוניינים להשקיע. אחרי שעברתם על כל הדוגמאות, חשוב לנסות לעצב בראש את כל חדר המקלחת ולהבין שמקלחונים מעוצבים קובעים הרבה מהעיצוב.

מקלחון טוב הוא מקלחון עמיד ונוח

יש הרבה פרמטרים שבהם צריך לעמוד המקלחון גם מלבד העיצוב. אם אתם בוחרים מקלחונים מעוצבים בהתאמה אישית חשוב שהם כבר יהיו נחים ועמידים. יש מקלחונים יוקרתיים שבהם הקיר הוא דק מעץ ויש כאלו שגם הרצפה שלהם תהיה כזו, ולא בטוח שזה יהיה נוח מבחינת התחזוקה או הניקיון. יחד עם זאת, אסור להתפשר בגלל המחיר על חומר זול יותר שיכול להישבר בקלות או לצבור כתמים רבים שידרשו מכם ניקוי מאסיבי לעתים קרובות.

Leave a comment